Oppsigelse internett/tv
Noen ganger er det rett å gå hver til sitt. Ønsker du å slå opp og avslutte abonnementet ditt på internett og/eller TV hos oss?
Her finner du informasjon om hvordan du gjør det, og hvilke regler som gjelder.
Oppsigelsestid i Sund Bredbånd
Oppsigelsestida er inneværende måned og én måned, så lenge du ikke har abonnement med bindingstid.
Det vil si at om du sier opp i løpet av september, løper oppsigelsestida fra 1. oktober og ut oktober. Da er du klar for et nytt abonnement fra 1. november.
Abonnement med bindingstid?
Har du inngått en avtale med bindingstid, for eksempel kampanje med bindingstid, kan du si opp abonnementet, men da må du betale ut avtaleperioden. Altså ut bindingstida.
Skal du flytte?
Da er det ikke sikkert du må slå opp likevel! Da har du nemlig to muligheter som kan lønne seg.
For det første kan du ta med abonnementet ditt dit du flytter, så lenge den nye adressen er tilknyttet Sund Bredbånd sitt fibernettverk. Da slipper du å si opp og slipper å tenke på oppsigelsestid.
For det andre kan du la ny eier/leietaker ta over abonnementet ditt. Da slipper du å betale ut oppsigelsestida.
Slå opp med oss her:
Oppsigelser skal skje skriftlig, derfor ønsker vi at du bruker dette skjemaet til å si opp abonnementet ditt: Skjema for oppsigelse
Har du spørsmål?
Fant du ikke svar på det du lurte på?
Ta kontakt med oss på telefon 40 00 10 26 eller epost: post@sundb.no