Priser på bredbånd og TV fra 01.01.2022

16. september 2021
NWL_0434-Editw
Priser på bredbånd og TV gjeldende fra 01.01.2022

Sund Bredbånd foretar en prisjustering på våre produkter fra 1. januar 2022. Her finner du mer informasjon om prisendringen.

 

Priser på bredbånd og TV gjeldende fra 01.01.2022

Priser på fiber 

Priser på fiber fra 01.01.2022 Pr. mnd.
BREDBÅND VIA FIBER: 100/100

Leveres med hastighet inntil 100/100 Mbit/s

689,-

 

BREDBÅND OG TV VIA FIBER: 100/100

Leveres med Telia Play
og bredbånd med hastighet inntil 100/100 Mbit/s

964,-
BREDBÅND VIA FIBER: 300/300

Leveres med hastighet inntil 300/300 Mbit/s

749,-
BREDBÅND OG TV VIA FIBER: 300/300

Leveres med Telia Play
og bredbånd med hastighet inntil 300/300 Mbit/s

1024,-
BREDBÅND VIA FIBER: 500/500

Leveres med hastighet inntil 500/500 Mbit/s

949,-
BREDBÅND OG TV VIA FIBER: 500/500

Leveres med Telia Play
og bredbånd med hastighet inntil 500/500 Mbit/s

1149,-

Priser på radio 

Priser på radio fra 01.01.2022 Pr. mnd.
BREDBÅND VIA RADIO: MAX

Leveres med hastighet inntil 15/5 Mbit/s

599,-

Tidligere produkt Standard vil eksistere inntil videre der vi i dag ikke har mulighet til å tilby andre produkter. Prisen på Standard er fra 01.01.2022 kr 599,-

Spørsmål og svar om prisendringen:

Hvorfor foretar dere en prisendring?

Bruken av våre tjenester har endret seg raskt den siste tiden, og det forventes i dag stadig mer av internett og TV-tjenester. Det lever vi av, og presser oss til å være skjerpet og utvikle oss i takt med våre kunders ønsker. En slik utvikling koster, og med det øker dessverre også prisen på våre produkter. Til tross for dette kan vi likevel glede deg med at du fortsatt har det rimeligste tilbudet i våre områder- også etter prisøkningen.

Hvor lang tid i forkant av prisendringen er det varslingsplikt?

Vi er forpliktet til å varsle deg senest én måned før prisendringen trer i kraft.

Hva skjer dersom jeg er i bindingstid på abonnementet mitt?

Du vil ikke få en prisjustering i bindingstiden, men etter endt bindingstid vil prisen justeres.

Finnes det et alternativ for meg?

Det kan lønne seg å være kunde på flere produkter, ta kontakt for å se om du kan ha mulighet for en besparelse ved å være totalkunde på strøm, internett og tv.

Kundeservice

Spørsmål? Ta gjerne kontakt med våre hyggelige kundebehandlere på telefon 400 01 026 eller per epost: post@sundb.no. Vi har åpent fra kl. 09.00-15.00.

Vi gjør oppmerksom på at du har rett til å si opp abonnementet ditt som en følge av prisendringen, med virkning fra tidspunktet endringen trer i kraft.